Odpowiedzi

2009-12-17T20:57:21+01:00
Pozytywne:
- przypomnail sobie o ojczyznie
- odczul cos, jakies uczucia
negatywne:
- stracil prace
- wyjechal
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T20:59:14+01:00
POZYTYWNE:
-mógł myślami być przy ojczyźnie
-zmniejszała się jego nostalgia do kraju
-poszerzał swoje marzenia o powrocie
-przypominał sobie lata,gdy mógł tam przebywać
-wtórowały mu uczucia
NEGATYWNE:
-zapominał o opiece nad latarnią
-przez niego na morzu rozbił się statek
-zbyt często "zatapiał się" w swej lekturze
-stracił swą posadę
1 5 1