Odpowiedzi

2009-12-17T21:01:40+01:00
Wyżyny są to wzniesienia położone min. 300m n.p.m
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:04:17+01:00
Wyżyna to obszar równinny lub falisty położony powyżej 300m nad poziomem morza.

1 4 1
2009-12-17T21:39:40+01:00
Wyżyna jest formą ukształtowania powierzchni ziemi , może mieć charakter równinny , falisty lub pagórkowaty i jest położony powyżej 300 metrów n. p. m.
2 5 2