Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:04:11+01:00
Krawedz tego sześcianu to ∛343 = 7
zatem krawedz dwukrotnie większa to 2 * 7 = 14
2 5 2
2009-12-17T21:04:30+01:00
Pierwiastek z 343 to 7 wiec bok tego szescianu to 7cm, jezeli ma byc 2x dluzszy to ma 14cm wiec objetosc tego drugiego jest rowna
14x14x14=2744cmszescienne. Napisz to jakos "matematycznie" a nie slownie.
3 5 3
2009-12-17T21:07:05+01:00
V=a³
a³=343
a=∛343
a=7

x=2*a=2*7=14
2 5 2