Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T15:59:05+01:00
Byli politeistami,więc wierzyli w wielu bogów i oddawali im cześc.
B óstwami mogły byc kamienie,drzewa,zwierzeta.Były obrzedy taki jak ostrzyzyny,gdzie chlopiec przechodził Z rąk matki do ojca,pierwszy raz zscinano mu wlosy.
2009-12-18T17:27:25+01:00
Byli politeistami,więc wierzyli w wielu bogów i oddawali im cześć.
Bóstwami mogły być kamienie,drzewa, zwierzęta. Były obrzędy takie jak ostrzyrzyny, gdzie chłopiec przechodził z rąk matki do ojca,pierwszy raz zcinano mu włosy gdy miał 7 lat.