Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:15:39+01:00
Gramatyczny:
Na - zaimek
wczorajszej - przymiotnik
wycieczce - rzeczownik
do - zaimek
Warszawy - rzeczownik
dwaj - liczebnik
nasi - przyimek
koledzy - rzeczownik
okazali się - czasownik
świetnymi - przymiotnik
przewodnikami - rzeczownik
4 4 4
2009-12-17T21:32:00+01:00
*Na - zaimek
*wczorajszej - przymiotnik
*wycieczce - rzeczownik
*do - zaimek
*Warszawy - rzeczownik
*dwaj - liczebnik
*nasi - przyimek
*koledzy - rzeczownik
*okazali się - czasownik
*świetnymi - przymiotnik
*przewodnikami - rzeczownik

- Gramatyczny :P
3 5 3