Odpowiedzi

2009-12-17T21:01:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:55:38+01:00
1. pięta Achillesa- był to najsłabszy punkt na jego ciele , ponieważ nie została zanurzona w wodach Styksu.
2. Herakles-był on herosem , synem Zeusa i Ziemianki , królowej Alkmeny. Herakles posiadał nadludzką siłę , a jego atrybutem była maczuga.
3.Tezeusz-heros ateński , syn Egeusza króla Aten i Ajtry ; uwolnił Ateny od daniny na rzecz Minotaura , pokonał go na Krecie.