Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:52:46+01:00
Wykorzystywanie do nawdniania pól gospodarki i życia.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:58:41+01:00
Rzeki - transportowa, rybołówstwo, elektryczność (wykorzystanie nurtu), nawadnianie, zaopatrzenie w wodę

jeziora- rekreacyjna, rybołówstwo

morza - transportowa, zasoby soli, przemysł kosmetyczny

wody podziemne - źródła wód leczniczych (termy , wody mineralne, solanki), nawadnianie pól, ogrzewanie

stawy - rybołówstwo, rekreacja
8 4 8