1 Ułóż zdania ze wszytkimi wyrazami:
lojalność, szacunek, uczciwość, chęć do pomocy, solidarnośćz drugą osobą, życzliwość, dobroć, wyrozumiałość, bezinteresowność, tolerancja, szczerość, otwartość, wielkoduszność, prawdomówność.

2,Zad6/106 z książki Słowa na czasie.
POLECENIE: Wskaż w wypowiedzi Petrusa środki stylistyczne. Odpowiedz jaką pełnią funkcje. DO TEKSTU : fragment Książki Pielgrzym DOBRA WALKA O MARZENIA




Z góry dzieki <333

PROSZE O SZYBKIE ROZWIAZANIE BO JEST MI TO BAAAARDZO POTRZEBNE :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:12:37+01:00
1) Jedną z najważniejszych cech mojej przyjaciółki jest lojalność
2) Osobom starszym należy okazywać szacunek
3) Wszyscy powinniśmy być przede wszystkim uczciwi
4) Każdy powinien okazywać chęć do pomocy
5) niestety nie wiem :(
6) Mój kolega jest bardzo życzliwy
7) Nie znam go, ale okazał się bardzo dobry
8) Nauczyciele powinni być wyrozumiali
9) Powinniśmy bezinteresownie pomagać potrzebującym
10) Tolerancja wśród ludzi wzrasta
11) W rozmowach z przyjaciółmi stosuj szczerość
12) Należy być otwartym na nowe wyzwania
13) Najwspanialszą cechą jest wielkoduszność
14) Nie należy kłamać, lecz być prawdomównym.

Oto chodziło :)) ?
Pozdrawiam ;*
3 4 3
2009-12-17T21:16:01+01:00
1.Małżonkowie są wobec siebie lojalni.
2.Wszyscy ludzie powinni mieć do siebie szacunek.
3.Uczciwość to jest bardzo potrzeba cecha człowieka.
4.Trzeba mieć chęć do pomocy innym.
5.Trzeba solidarnoczyć się z drugą osobą.
6.Człowiek życzliwi to dobry człowiek.
7.Dobrzy mogą być wszyscy ludzie.
8.Trzeba mieć wyrozumiałość dla dzieci i nie tylko.
9.Pomagać innym być bezinteresowny.
10.Trzeba być tolerancyjny dla kolegów z Afryki.
11.Szczerość pomaga w życiu codziennym.
12.Otwartość pomaga w życiu prywatnym.
13.Ludzie z wielkodusznością dostana nagrodę w niebie.
14.Prawdomówność pomaga zwalczać zło

sory że tylko 1 ale 2 nie mam tej książki