Odpowiedzi

2009-12-17T21:10:08+01:00
P=1/2*e*f (e, f - przekątne)

Czyli druga przekątna wynosi 14cm2.

PS. 14*7*0.5 = 49

PS.2. Mała pomoc z innymi figurami:
http://img24.imageshack.us/img24/9590/matmaqa.jpg
2009-12-17T21:12:19+01:00
P = 49 cm2
P = d1 * d2 przez 2
49 cm2 = 7cm * x przez 2 I *2
98cm2 = 7cm * x I :7
x = 14 cm
d2 = 14 cm
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:13:43+01:00
49cm2 : 7cm * 2 = 14 cm
bo: Pole rombu - 7cm * 14cm / 2 = 49cm2
Odp: Długość drugiej przekątnej tego rombu wynosi 14 cm.
14 4 14