Odpowiedzi

2009-09-13T14:04:59+02:00
Nasza klasa jest lubiana ,nasza klasa jest kochana mozesz z nami sie kumplowac i i chłopaków/dziewczyny pocałowac
ref.lalalalalalalala...
nasza pani jest kochana bo codziennie jest wyspana daje nam ostro w kosc ale my i tak kochamy ją
ref. lalalallalalalala..
laki misie poszły w kat teraz zeszyty piornik to jest to. duzo czasu poswiecamy na nauke z kumpelami przygotowujemy sie do testow ktore juz niedługo napizemy
ref. lalalallala...
(na koniec wykrzyknięcie hasła np. 6 klasa jest cool!)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T14:53:52+02:00
[melodia: Wilki ? ?Baśka]
1. Szósta klasa jest o.k (okej)
Chociaż czasem lubi rozrabianie
Lecz do uczniów z klasy tej
Efektywnie trafia też nauczanie.

Pani Viola/Zając fajna jest
Lecz największym stresem jednak był ten kwietniowy test

Ale rok kończy się
I wakacje będa wnet
A więc z tego cieszymy się

Ref. Ach, my szóstaki, uuuuu ?
Swą szkołę żegnamy,
Wspomnienia z tych czasów, uuuu
Dziś w świat zabieramy

2. Już gimnazjum czeka nas
Tam powoli dorastać będziemy
Pogłębimy wiedzę swą -
Dzięki belfrom prędko zmądrzejemy

Dzisiaj opuszczamy Was
Lecz wrócimy do Was myślą jeszcze niejeden raz

Przecież tu było nam
Zawsze wesoło tak
Zatęsknimy do Was, to pewny fakt

Ref. ...