Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:12:41+01:00
To znaczy, że każdy z nas za życia kłuje sobie taki łancuch, który zwiekszamy ilością naszych grzechów, przewinnień.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:12:52+01:00
Noszę łańcuch, który sobie ukułem za życia - oznacza to , że Marley odpowiadał po śmierci za to co zrobił za życia. Jego grzechy zostały przedstawione jako łańcuchy. To zdanie sugeruje również, że KAŻDY odpowiada za to co zrobi. Nie ma złych uczynków bez konsekwencji. Jeżeli nie zadbamy o to teraz później te łańcuchy obciążą nas, będą rodzajem kary i przypomnienia o złych uczynkach, które czyniliśmy.
2 4 2
2009-12-17T21:13:27+01:00
Moim zdaniem chodzi o to, że wszystko co się wydarzyło w życiu złego to z tego tworzy się właśnie taki łańcuch, jak ktoś np. był taki jak Marley, który przez całe swoje życie na wszystko narzekał i nikogo nie lubił to później ten łańcuch będzie bardzo długi, jak był taki ktoś jak pracownik Marleya to na pewno nie będzie miał długiego łańcucha, ponieważ cieszył się życiem tak jak mógł.