Odpowiedzi

2009-12-17T21:10:14+01:00
Muzyka : Mocart
teatr : Bernard Bania
architektura : Daniel Libeskind
film : Rafał Mroczek
sztuka plastyczna : starożytni grecy ? ;}
literatura : Kochanowski

pozdrawiam. ; ***
1 5 1
2009-12-17T21:19:23+01:00
Muzyka: doda "znak pokoju", lady pank "mniej niż zero", "botten anna" basshunter
Teatr:antygona, elektra,król edyp-wszystkie dzieła sofoklesa
Architektura:Katedra Santa Maria del Fiore we Florencji proj. Filippo Brunelleschi, Budynek uczelni artystycznej Bauhaus w Dessau (Niemcy), proj. Walter Gropius, Muzeum Guggenheima w Bilbao, proj. Frank Gehry
Film: polański "pianista", wajda "katyń", "dziecko rosemery" polański
Sztuka plastyczna:"dawid" michał anioł, myron "dyskobol", "bachus" michał anioł
Literatura: a. mickiewicz "pan tadeusz", "lolita" nabokov, "lalka" prus
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:30:01+01:00
Muzyka: Jan sebastaian bach Dzieła: Pasja według św. Mateusza, BWV 244
Pasja według św. Jana, BWV 245
Wolfgang Amadeusz Mozart Dzieła: Udana naiwność (KV 51)
Bastien i Bastienne (KV 50)
Teatr: Piotr Gąsowski Dzieło: 2009: Film Zamiana, jako prezydent
Beata Tyszkiewicz Dzieło: 2009: Zamiana jako Ewelina
Architektura: Gianlorenzo Bernini autor placu św. Piotra w Rzymie
Charles Barry architekt Pałacu Westminsterskiego
Film: James Cameron's film Avatar
Robert Zemeckis film Forrest Gump
Sztuka plastyczna: Leonardo da Vinci Dzieło: Człowiek witruwiański
Jan Matejko Dzieło: Stańczyk
Literatura: Jan Kochanowski Dzieło: Psałterz Dawidów
Adam Mickiewicz Dzieło: Pan Tadeusz, Lalka


Myślę, że może być ;) Pozdro ;)
2 4 2