Odpowiedzi

2009-12-17T21:10:21+01:00
Pierwszy dzień 60 razy 2/5 = 24 km
drugiego dnia 60 - 24 razy 2/3 = 36 razy 2/3 = 24 km
trzeciego dnia 60 - 48 = 12 km
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:11:41+01:00
Trasa -60km
pierwszy dnień-2/5 trasy
2/5*60= 24km
drugi- 2/3 pozostałej trasy
2/3+*36=24km
trzeci dzień- 60km-24km-24km=1km

odp. Trzeciego dnia przeszli 12km
2009-12-17T21:14:30+01:00
60 łączna długość
2/5 długość przebytej trasy

60*2/5= 120/5=24 <---- tyle przebyli pierwszego dnia

60-24=36 <-----tyle mieni jeszcze przejść
2/3 pozostałej drogi

36*2/3= 24<-----tyle przeszli 2 dnia

60-24+24= 12 km<----- tyle przeszli 3 dnia