Test o parkach narodowych.Bardzo prosze o pomoc. Z góry dzięki ;) wybieram naj;)
1.jakie parki znajdują się nad samym morzem?
2. w którym parku możemy spotkac żubry?
3. Park Narodowy z doliną Prądnika i licznymi jaskiniami?
4. Park Narodowy ze śródlesiami, jeziorkami na terenie którego można spotkać bory?
5. Na terenie którego z P.N znajduje się jeden z najcenniejszych w Europie kompleks torfowisk niskich?
6. P.N obejmujący puszczę w pradolinie Wisły.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:14:58+01:00
1.Słowiński,Woliński
2.Białowieski PN
3.Ojcowski PN
4.PN Bory Tucholskie [?]
5.Poleski PN
6.Kampinoski PN
2 4 2
2009-12-17T21:24:35+01:00
1. Woliński Park Narodowy, Słowiński Park Narodowy
2. Białowieski Park Narodowy
3. Ojcowski Park Narodowy
4. Park Narodowy Bory Tucholskie
5. Biebrzański Park Narodowy, Narwiński Park Narodowy
6. Kampinowski Park Narodowy
1 5 1