Odpowiedzi

2009-12-17T22:10:51+01:00
Adamie, chciałabym Ci powiedzieć coś bardzo ważnego dla mnie. Od kilku dni zbieram w sobie siły alby Cie poinformować ,że jesteś dla mnie bardzo ważną osoba. Znamy się juz od ponad roku, przyjaźnimy i nie dawno poczulam coś wiecej. Wiem, że możesz nie czuć do mnie tego co ja czuje. Ale chciałam Ci powiedzieć ze bardzo mi na Tobie zależy i kocham Cie. taki przyklad nie wiem czy dokladnie o cos takiego Ci chodzilo :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:15:40+01:00
Kochany Mój Marku!
Piszę do Ciebie, ponieważ nie mogę już tłumic w sobie tego co do Ciebie czuje. Moje uczucie jest prawdziwe jak miłość do matki i mocne jak cierpienie Hioba. Jesteś dla mnie wszystkim, liczysz sie tylko Ty! Twoje zycie stało sie moim zyciem, wiem o Tobie wszystko. Proszę, uwierz w to że Cie kocham, w to co nie realne i nie osiągalne w naszej sytułacji. Nasze drogi choć inne, mam nadzieje poprowadzą nas w to samo miejsce. Chce abys wiedział ze moim najwiekszym marzeniem jest bycie z Toba, stworzenie czegoś prawdziwego co umocni nas w wierze w miłość. Nasze rodziny choć wrogie staną sie sobie bliskie, jeśli jest choś iskierka nadzieji na to iz zechcesz spedzic ze mna reszte zycia-odezwij sie, bede czekala o polnocy tak gdzie sie pierwszy raz ujzelismy. Teknię, Kocham, Czekam... Julia