-Czy masz mame?
-Tak ja mam mame.
-Jak ma na imię?
-Ma na imię Marzena
-Ile ma lat?
-Ma lat 53
-Lubisz ją?
-Tak ja ją lubie
-Gdzie mieszka?
-Mieszka w krakowie
-skąd pochodzi?
-Pochodzi z polski
-------------------------------------------------

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:23:43+01:00
-Oder du hast die Mutter? - czy masz mame?
-Ja, ich habe die Mutter. - Tak ja mam mame
-Wie hat auf Vorname? -Jak ma na imię?
-Sie hat auf Vornamen Marzena. -Ma na imię Marzena
- Sie hat die 53 Jahre alt -Ma lat 53
-Magst du sie? -Lubisz ją?
- ja, sie ich mag. -Tak ja ją lubie
-Wo wohnt sie? -Gdzie mieszka?
-Sie wohnt in Kraków-Mieszka w krakowie
-Woher kommt sie ?-skąd pochodzi?
-Sie kommt in Polnisch -Pochodzi z Polski
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:24:49+01:00
- Hast du Mutti?
- Ja, ich habe Mutti.
- Wie heisst Sie?
- Sie heisst Marzena.
- Wie alt ist Sie?
- Sie ist 53 Jahre alt.
-Magst du ihr?
-Ja, ich mag ihr.
- Wo wohnt sie?
- Sie wohnt in Krakow.
-Woher kommt sie?
- Sie kommt aus Polen.