Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:24:09+01:00
R=1/3h

8=1/3h
h=24cm

h=1/2a * pierwiastek z 3
2h=a * p.3
a=2h/p.3 * p.3/p.3
a=2h*p.3/3
a=48p.3 cm/3
a=16p.3 cm

P=1/2*a*h
P=1/2*16p.3 cm * 24cm
P=12*16 p.3 = 192 p.3 cm^2
(nie działają mi działania matematyczne dlatego p.3 = pierwiastek z 3)

Odp: Pole tego trójkąta równa się 192p.3 cm^2
2009-12-17T21:25:59+01:00
R= 2/3 h
h=(a pierwiastek z 3)/2

8=2/3 h
h=12cm

12 = (a pierwiastek z 3)/2
24 = (a pierwiastek z 3)
a=24/(pierwiastek z 3)
a=(8pierwiastków z 3) / 3

P=((a2)pierwiastek z 3)/4
P=(((8pierwiastków z 3) / 3)2(kwadrat) * pierwiastek z 3)/4
P=16 pierwiastków z 3