Odpowiedzi

2009-12-17T21:25:25+01:00
Dzielenie się opłatkiem
wspolne śpiewanie kolęd
odwiedziny duszpasterskie
pojscie na jasełka
choinka
prezenty
św. mikołaj
wysyłanie kartek świątecznych
składanie życzeń
wspolne siedzenie przy stole
objawienie pańskie
żłóbek
pasterka
jedno wolne miejsce przy stole
sianko
12 potraw

2009-12-17T21:31:48+01:00
*Dzielenie się opłatkiem
*Przygotowanie 12 potraw na stół
*Całowanie się pod jemilą
*Obdarowywanie się prezentami
*Ubieranie choinki
*Pójście na pasterkę
*śpiewanie kolęd
*Post jakościowy w dniu Wigilii aż do wieczerzy
*Ilość ludzi przy stole Wigilijnym powinna byc parzysta
*położenie sianka pod obrusem
*Na wieczerze przygotować różne rodzaje ryb
*W święta Bożęgo Narodzenia uczestniczyć we mszy świętej
*Wybaczać innym i godzić się z nimi
*Pozostawić przy stole jedno puste miejsce
*Ubranie szopki w domu
*Na Wigilię przygotować barszcz z uszkami
*Wyczekiwać na pierwszą gwiazdkę
*Przed rozpoczęciem wieczerzy przeczytać fragment Pisma świętego
*Wysyłanie kartek światecznych
*Składanie sobie życzeń
*Przyjąć kolędników pod swój dach
*Pieczenie pierników
*Przyjmować pod swój dach w tym dniu ubogich i pomóż im
*Wieszanie jabłek na choince
*Zapominanie o sporach z innymi
*Zebranie się całą rodziną przy stole Wigilijnym
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:49:57+01:00
1.Dzielenie się opłatkiem
2.12 potraw na kolacji
3.pasterka
4.prezenty
5.żywa choinka
6.sianko pod obrósem
7.jeden wolny talerz
8.składanie życzeń
9.kolacja zaczyna się od kawała karpia
10.wizyta gwiazdora
11.śpiewanie kolęd
12.dzielenie opłatkiem zaczyna pan domu
13.robienie szopki bożonarodzeniowej
14.strojenie domu
15.oczekiwanie na1 gwiazdke
16.wspólna kolacja z całą rodziną
17. na stole tradycyjne potrawy takie jak akowiec barszcz uszka itd...
18. wspólne robienie łańcuchw na choinke
19.wspólne ubieranie choinki
20.piernik
21.pożądki przed świętami
22.przedstawiane Bożego Narodzenia- jasełka
23.wizyta 3 króli
24.lampki na choince
25.pażysta liczba osób przy stole
26.wyciąganie słomki spod obrósa
27.przyjęte że atmosfera panująca w tym dnu będzie panowała w domu przed cały nadchodzący rok
28.nastole wigilijnym powinna znależć się świeczka
29.wysyłanie kartek świątecznych
30.sędzenie tego dnia zrodziną
31.modlitwa przed kolacją
32.otwieranie prezentów po kolacji
33.ważny jest chleb na stole wigilijnym
34.kolaca zjedzona podczas słuchania kolęd
35.na górze choinki (czubku) gwiazda