Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:23:14+01:00
Policjant
igła
lizak
okulary
tor



1.Kto pilnuje porzadku w mieście?
2.W parze w nitka.
3.np,chuppa chupps.
4.nosisz je na nosie.
5.jedzie po nim pociąg.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:26:11+01:00
|P|OLICJA 1. Grupa zorganizowana dbająca o porządek w mieście.
K|I|NO 2. Idziesz tam oejrzeć nowość filmową.
|L|ITERY 3.zbudowany jest z nich wyraz.
|O|GON 4. z tyłu u psa
|T|ORY 5.Jedzie po nich pociąg.
2009-12-17T21:30:36+01:00
1.policja
2pistolet
3latarka
4stogu
5tatuaz

pytania

1. strzuze prawa
2. mozna z niego strzelac
3. oswietlisz niia ciemnz pokoj
4 szukanie iglz w .......... siana
5. mozna go zrobic na skorze