Odpowiedzi

2009-12-17T21:27:55+01:00
Nie można występować przeciwko prawom naturalnym, ponieważ są to podstawowe prawa, które posiada każdy człowiek, a ten kto łamie te prawa też jest człowiekiem, więc postępuje niesprawiedliwie łamiąc prawa, które posiadają wszyscy ludzi, a nie tylko wybrani (jakby uważał się za lepszego od innych). Poza tym bez tych praw panowałby ciągły strach, anarchia i chaos, gdyż wszyscy baliby się wszystkich i nie można by było stworzyć normalnego ładu na Ziemi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:34:28+01:00
Nie powinno sie bo tak zostało stworzone zycie naturlane i nie powinno sie go łamać .
TYrzeba je uszanować takie jakie jest.
1 1 1