Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:30:47+01:00
{4(2x+3)-2(4y-1)=30
{5x+1/3 - y-3/4=3 <razy 12

{8x+12-8y+2=30
{4(5x+1)-3(y-3)=3

{8x-8y=30-12-2
{20x+4-3y+9=9

{8(x-y)=16
{20x-3y=-4

{x-y=2 < *(-3)
{20x-3y=-4

{-3x+3y=(-6)
{20x-3y=(-4)

17x=-10
x=-10/17

?nie pomyliłem się nigdzie?
2009-12-17T21:40:29+01:00
4(2x+3)-2(4y-1)=30
(5x+1)/3-(y-3)/4=3 /*12

8x+12-8y+2=30
20x+4-3y+9=3

8x+8y=16 /*3
20x-3y=-10 /*8

24+24y=48
160x-24y=-80
____________
184x=-32 /:184
x=-0,17

x=-0,17
8*(-0,17)+8y=16

x=-0,17
8y=17,36 /:8

x=-0,17
y=2,17