Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:32:33+01:00
Bierzmowanie - jeden z 7 sakramentów.

''oto ja służebnica pańska niech mi się stane według słowa twego.


mówienie obcym jezykiem.
spoczynek w duchu świetym.
radośc.
płacz.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:35:53+01:00
1.Bierzmowanie to nadawanie sobie drugiego lub trzeiego imienia i przystepowanie blizej Boga. Dzieki niemu mozemy wziasc slub.
2. Maryja Wachała sie z decyzja, jednak powiedziala ze urodzi Jezusa.
3. - 1. Dar mądrości
- 2. Dar rozumu
- 3. Dar rady
- 4. Dar męstwa
- 5. Dar wiedzy (umiejętności)
- 6. Dar bojaźni Pańskiej
- 7. Dar pobożności
2009-12-17T22:13:09+01:00
Bierzmowanie jest to sakrament w którym Duch święty umacnia nas w wierze i jednoczymy nas z Jezusem Chrystusem.

Maryja na słowa Archanioła Gabriela odpowiedziała " Oto ja służebnica Pana mojego niech mi się stanie według słowa twego ".

Mamy 7 darów Ducha świętego.
1. Mądrość
2.Rozum
3.Rada
4.Męstwo
5.Umiejętność
6.Pobożność
7.Bojaźń Boża