Napisz podanie do dyrektora teatru z prosba o wypozyczenie kostiumow dla aktorow grajacych w szkolnym przedstawieniu wybranej basni wymien 3 postacie z tego utworu dla ktorych beda potrzebne stroje. Bardzo PILNE, potrzebne na jutro. rano sprawdze odp. i dam "najlepsze".

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T21:36:17+01:00
Szanowny Dyrektorze!

Zwracam się do pana z prośba o wypożyczenie kostiumów dla moich podopiecznych występujacych w przedstawieniu szkolnym pt.:''Czerwony kapturek''.Bedą nam potzrebne stroje dla postaci:
-czerwnonego kaptura,
-Babci czeronego kapturka,
-wilka.
Byłoby mi niezmiernie miło gdyby pan rozpatrzył moja prośbe.

(podpis)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:37:08+01:00
Szanowny Panie Dyrektorze Teatru w (miejscowość)!
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udostępnienie nam kostiumów dla bohaterów baśni o trzech braciach i królewnie A. Fredro.
Posiadamy kostium dla królewny. Nie dysponujemy niestety strojami dla trzech braci.
W zamian za wypożyczenie nam kostiumów dostarczymy 5 biletów na wystawiany przez nas spektakl.

Samorząd Uczniowski
Szkoły (nazwę swojej szkoły napisz)

Miejscowość, Data