Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:41:50+01:00
Różnicą podstawową jest to, że system vista się zamulał bardzo. a w 7 już tego problemu nie ma. Windows 7 ma pełną zgodność z Windows XP, przynajmniej niektóre wersje.

Ja osobiście bym wybrała Windows 7 bo jest lepszy. Microsoft bardziej go dopracował. Ładnie wygląda i szybko chodzi.
2009-12-17T21:42:10+01:00
Ja wybrał bym 7 ponieważ jest to udoskonalona wersja Visty.
7 działa szybciej i stabilnej więc ode mnie + dla 7
2009-12-17T21:50:58+01:00
Windows 7 działa szybciej niż Vista. Windows 7 działa na netbook-ach w przeciwieństwie do Visty (mniejsze wymagania systemowe). Wybrałbym Winsows 7, bo jest nowszy i nie ma w nim UAC (bardzo mnie denerwuje). Vista była systemem przejściowym pomiędzy XP, a Windows 7. Windows 7 wnosi kilka nowych poprawek. Vista też szybko chodzi (ale nie tak szybko jak XP).