Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:40:11+01:00
12 potraw:
1.Barszcz czerwony
2.Uszka
3.Pierogi
4.Gołąbki
5.Bigos
6.Makowiec
7.Sernik
8.Karp
9.Ryba po grecku
10.Kutia
11.Kompot z suszonych owoców
12. Groch z kapustą.
1 5 1
2009-12-17T21:57:23+01:00
1.Uszka
2.Gołąbki
3.Pierogi
4.makowiec
5.Bigos
6.barszcz czerwony
7.Sernik
8.Karp
9.kutia
10.ryba po grecku
11.Kompot z suszonych owoców
12. Groch z kapustą.