Napisz wywiad na temat:
Wyobraź sobie, że jesteś na balu sław. Spotykasz tam znanych sportowców, aktorów, osoby pracujące w organizacjach charytatywnych. Wybierz jedna osobę i przeprowadź z nią wywiad.

W wywiadzie musi być
-Tytuł
-lid(zapowiedz)
-pytania i odpowiedzi
-puenta
-podpis potwierdzający autorstwo i wypowiedzi

Prosze o szybkie zrobienie potrzebne na jutro.

2

Odpowiedzi

2009-12-17T21:55:52+01:00
sławy walcza o duze pieniadze


naczelny twrdziel show biznesu, mistrz swiata w kickboxingu. ale ma tez slabosci- do corki i do ujawniania wrazliwosci.
czy wiele osobdazy pan zaufaniem?
tylko corki
a jakie pan ma slabosci??
moje dzieci
jak pan spedza z nimi czas???
roznie sporty kino teatr...
jest pan symbolem meskosci. czy fascynuja pana kobiety??
tylko moja zona
a co fascynuje pana najbardziej w swojej wybrance??
dusza i osobowosc oraz wrazliwosc i dobroc
dziekuje za rozmowe
ja rowniez;:)



rozmawiala joanna P.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:58:11+01:00
Wywiad z Otylią Jędrzejczak:

Reporterka(R): Jesteśmy na balu Charytatywnym w Warszawie. Jest na nim wiele sław. Takie jak: Agnieszka Chylińska, Anna Mucha, Marcin Prokop... Jednak wybraliśmy do wywiadu Otylię Jędrzejczak, bo, przeznaczyła swój drogocenny medal z Olimpiady. Zapytajmy ją dlaczego przyszła na ten bal.
Otylio dlaczego wybrałaś się na ten bal?

Otylia Jędrzejczak (OJ): Bardzo lubię pomagać innym. Ten bal może być szansą że pomogę nie tylko jednej osobie. Według mnie ten medal jest dość cenny, więc pewnie Organizatorzy zgarną za to sporą sumę.

R: Acha, rozumiem. Mówisz że lubisz pomagać innym. Czy wcześniej na jakimś innym balo Charytatywnym?

OJ: Byłam na kilku. Jednak wydaje mi się że tutaj wylicytujemy medal za bardzo dużo sumę pieniędzy.

R: Czyli na balo będą także licytacje?

OJ: Tak. Chciałabym wspomóc tą akcję nie tylko dając ten medal, ale mam nadzieję że uda mi się coś wylicytować.

R: Twój udział jest ogromny. Czy decyzja że oddasz medal była trudna?

OJ: Tak, bardzo. Gdy się rozglądałam po mieszkaniu, nie widziałam nic takiego cennego. Jednak przypomniało mi się jak kiedyś odwiedziłam szpital. Było tam wiele chorych dzieci. Żal mi ich było okropnie. Dlatego oddaję ten medal.

R: Dobrze Otylio, idź i licytuj, a my mamy nadzieję że medal uda się wylicytować za ogromną sumę.
Mówiła dla Was ***** ******.



To wszystko całkowicie moja praca. Gwarantuję.
3 4 3