Mam wypisać JESZCZE ( ponieważ na lekcji pisaliśmy z 10, ale nie chce mi się ich wypisywać ) 2 książki, które są o wędrowaniu.
Prosiłbym troche więcej przykładów niż dwa, a dla najaktywniejszych którzy mi pomogą, dostaną najlepszą odpowiedź ! SZYBKO SZYBKO !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:43:05+01:00
"Ten obcy"
"Krzyżacy"
"Tomek Sawer"
2009-12-17T21:51:47+01:00
Ten obcy, mały książę, krzyżacy