Jesteś właścicielem firmy handlowej i możesz uzyskać zwrot podatku VAT od zakupionych towarów. Twoja firma zakupiła pewien towar i zapłaciła za niego 1171,20 zł wraz z podatkiem VAT który wynosił 22% ceny netto. Jaką kwotę odzyskała twoja firma??

3

Odpowiedzi

2009-12-17T21:49:49+01:00
1171,20*22%=257,66

Firma odzyska 257,66 zł
2009-12-17T21:50:11+01:00
1171,20zł * 22 % = 257,66
tyle moze odzyskac firma
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:51:23+01:00