SZYBKO NA JUTRO MAM TO ZADANIE!!!!!!!!!!!!
Przetłumacz to z wiazków frazeologicznych na normalne zdania:

1.oczy wyłażą komuś z orbit
2. włosy komuś staneły dęba
3. flaki sie komuś przewracają
4. żółć kogoś zalewa
5. krew kogoś zalewa
6. kamień spadł komus z serca
7. wszystko sie w kims gotuje!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-17T22:01:25+01:00
Są to uczucia :
1.Zdziwienie
2.Strach
3.złość
4 i 5 też jest to spowodowane złością
6. oznacza ulgę
7.ktoś nie może wytrzymać ze złości , lub jest niecierpliwy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:02:53+01:00
1. Ktoś jest czymś bardzo zdziwiony, zaskoczony, zszokowany
2. Ktoś jest zdziwiony, wystraszony.
3.ktoś bardzo się denerwuje, gniewa, złości
4.Ktoś wyładowuje złość.
5.ktoś jest bardzo poirytowany
6.ktoś odczuł ogromną, nagłą ulgę.
7.ktoś nie może wytrzymać ze złości , lub jest niecierpliwy


mam nadzieje ze się przyda .;*
4 5 4