Odpowiedzi

2009-12-17T22:01:08+01:00
25% z 640=0,25 razy 640=160= głosy na agatę
20% z 640=0,2 razy 640=128=głosy na beatę
1/5 z 640=640:5=128= głosy na iwonę
karolina =640-(160+128+128)=640-416=224= głosy na karolinę
odp.miss otrzymała 224 głosy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:02:34+01:00
Agata 25% czyli 160 głosów
Beata 20% czyli 128 głosów
Iwona 128 głosów
Karolina 224 głosy
640-160-128-128=224
Szkolną Miss Została KArolina