Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:01:56+01:00
Aniołek cherub/angel
bałwan snowman
biegun północny North Pole
bombka glass ball
choinka Christmas tree
chór śpiewający kolędy carol-singing choir
ciasto Bożonarodzeniowe Christmas cake
ferie świąteczne Christmas holidays
grzane wino z cukrem i korzeniam mulled wine
gwiazda betlejemska Star of Bethlehem
jemioła mistletoe
karp carp
kartka świąteczna Christmas card
kolacja wigilijna Christmas-Eve supper
kolęda Christmas carol
kolędnik carol-singer
kula śnieżna snowball
lampki świąteczne na choinkę Christmas tree lights
obchodzenie Bożego Narodzenia celebration of Christmas
okres świąt Bożego Narodzenia Christmas time
ostrokrzew holly
prezenty świąteczne Christmas presents
płatek śniegu snowflake
renifer reindeer
rudzik robin
sanie, sanki sleigh
sos żurawinowy cranberry sauce
specjalne ciasto na Boże Narodzenie Christmas pudding
śpiewanie kolęd carol-singing
stroik świąteczny Christmas wreath
świeca wigilijna Christmas-Eve candle
Święty Mikołaj Father Christmas
Wigilia Bożego Narodzenia Christmas Eve
3 4 3
2009-12-17T22:03:56+01:00
Christmans- swięta
Christmas tree- choinka
snow- śneig
winter- zima
gift prezent


2009-12-17T22:03:45+01:00
Christmas tree- chhoinka
star-gwiazda
gifts-prezenty
opium-makowiec
christmas-boże narodzenie
2 1 2