Odpowiedzi

2009-12-17T22:13:29+01:00
Srednica kola wynosi 60 cm czyli promien wynosi 30 cm
Dlugosc kola obliczamy ze wzoru l=2(pi)r
l = 2(pi) * 30 = 60(pi)
60(pi) * 2000 = 120000(pi)cm = 1.2 km
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:13:41+01:00
Opona ma obw. = 60 cm.
2000 razy 60 cm = 120000 cm = 1200 m = 1,2 km
Odp. Odległość między A a B jest równa 1,2 km.
2009-12-17T22:17:26+01:00
D =60 cm
promień koła r=30 cm
Obwód koła l=2<pi>r= 2<pi>*30 = 60<pi> = w przybliżeniu 60 * 3,14 = 188,4 cm
188,4 cm* 2000 =376800 cm = 3 km 768 m

sorki ale znki matematyczne mi nie chcą działać.