Odpowiedzi

2009-12-17T22:25:34+01:00
Ołówek to najlepsza rzecz, którą możesz pisać. Ma wiele zastosowań. Szybko się marze i dobrze się nim rysuje. Jest tani i wydajny.
KUPUJ SZYBKO :)
2009-12-17T22:25:59+01:00
UWAGA!!!!!
Oto jeden i nie powtarzalny ołówek sama radość z pisania nim.
Nie jest drogi kosztuje tylko 5 zł.W prezenc do niego gumka do mazania i strógawka.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:27:25+01:00
Witam w telezakupach mango
Dziś oferujemy państwu nie zastąpiony super cyber ołówek
Ołówek ten zbudowany jest z tytanowego drewna i knota z nierdzewnej stali. Ołówkiem tym możesz pisać po każdej powierzchni marmurze kamieniach a nawet po wodzie
nie wierzysz sprawdź sam bo teraz ten niezwykły ołówek
wyjątkowo w cenie podanej na ekranie(450zł)
Pamiętaj Nigdy nie kupuj nie bezpiecznych podróbek
teraz tylko ten orginalny ołówek w tak niskiej cenie
I to nie wszystko zamawiając teraz ten ołówek dostaniesz gratis (za niewielką opłatą kolejnych 450 zł)Odkurzacz mieszczący się w maluchu
NIE CZEKAJ DZWOŃ na nr podany na ekranie(999)