Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:27:47+01:00
"Bogurodzica" to pieśń religijna, modlitwa, w której podmiot zbiorowy prosi Syna Bożego, za pośrednictwem Maryji i Jana Chrzciciela, o dostatnie i szczęśliwe życie oraz miejsce w niebie po śmierci.
5 4 5
2009-12-17T22:46:43+01:00
Podmiot liryczny to lud ludzi w Pierwszej zwrotce zwraca sie do Matki Bożej o wstawiennictwo Do Chrystusa Druga wzrotka skierowana jest Do Jezusa gdy przez wzgląd Świętego Jana Chrzciciela wysłuchał wiernych Dajac im godne życie na ziemi i wieczne trwanie w raju Prosi o wysłuchanie oraz napełnienie myśli, dobre, pobożne życie i zbawienie
11 3 11