Odpowiedzi

2009-12-17T22:28:17+01:00
Wzór ma pole kwadratu= a kwadrat
czyli 64 cm kwadratowe=a kwadrat
a= pierwiastek z 64
a=8cm
obwód kwadratu=4a
obwód=4 razy 8
obwód=32cm
1 5 1
2009-12-17T22:28:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:33:29+01:00
P=a do kwadratu, więc pierwiastek z P=a, więc pierwiastek z 64=8 [cm], więc bok to 8 cm, ob=8+8+8+8=32 [cm] Odp.: Obwód kwadratu wynosi 32 cm.
1 1 1