Odpowiedzi

2009-12-17T22:32:32+01:00
120mm*4,2mm=504mm2

210 mm x 297mm=62370mm2

504mm2<62370mm2

Nie wystarczy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T22:32:49+01:00
12 cm = 120 mm
P korektora = 120 mm * 4,2 mm = 504 mm2
P kartki A4 = 210 mm * 297 mm = 62370 mm2

504 mm2 < 62370 mm2

Odp. Nie, nie wystarczy tej tasmy an zamalowanie calej kartki formatu A4.
2009-12-17T22:32:59+01:00
P=ab
a-123=12000mm
b-4,2mm
p=12000*4,2=50400 mmkwadratowe
~~~~~~~~~~~~~~~
Pkartki=210*297=62370mm kwadratowe
NIE WYSTARCZY
PS TO ZADANIE ROBIŁAM OSTATNIO NA TABLICY I DOSTAŁAM 5+