Odpowiedzi

2009-12-19T18:20:37+01:00
1a
2c
3a
4c
5a
6a
7c
8a) dąb
b) kasztan
c) olsza
9
A-4
B-3
C-2
D-1
10a
11c
12b
13b
14a
15
I-c
II-d
III-e
IV-a
V-b
1 5 1
2009-12-19T18:41:34+01:00
1 a
2 c
3 a
4 c
5 a
6 a
7 c

8
a) dąb
b) kasztan
c) olcha

9
A-4
B-3
C-2
D-1

10 a
11 c
12 b
13 b
14 a

15
I -c
II -d
III -e
IV -a
V -b
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T18:42:42+01:00
1a
2c
3a
4c
5a
6a
7c

8a) dąb
b) kasztan
c) olsza

9
A-4
B-3
C-2
D-1

10a
11c
12b
13b
14a

15
I-c
II-d
III-e
IV-a
V-b
1 5 1