Które zdanie jest prawdziwe ??
1.Człowiek wywodzi się z Europy.
2.Przodkowie ludzi współczesnych pojawili się 40 mln lat temu.
3.Pustynia Sahara była niegdyś żyzną, trawiastą równiną.
4.Praludzie wytwarzali z kości zwierząt ostrza i harpuny.
5.Głównym zagrożeniem dla ludzi pierwotnych były dinozaury.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T15:02:27+02:00
1. Fałsz.
2. Generalnie fałsz.
3. Prawda. Sahara była sawanną.
4. Pewnie prawda. Czego zresztą oni z tych kości nie wytwarzali... ;)
5. Fałsz.
3 5 3
2009-09-13T15:12:13+02:00
1.Fałsz.
2.Fałsz.
3.Prawda.
4.Prawda.
6.Fałsz.
2 5 2
2009-09-13T15:13:37+02:00
3 i 4 są prawdziwe, reszta nie.
2 5 2