Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T09:32:01+01:00
1)Największym wrogiem człowieka i boga jest diabeł.
2) Ksiądz dlatego był zadowolony z wizyt diabla bo traktował to jako zadośćuczynienie za grzechy swoje i spowiadających sie.
3)Diabeł niepokoił proboszcza z Ars 35 lat.
9 4 9
2009-12-18T09:31:06+01:00
1.Szatan.
2.Ponieważ traktował to jako zadośćuczynienie za grzechy.
3.Niepokoił go co noc przez 35 lat.
141 4 141
2009-12-18T13:47:47+01:00
1. szatan
2.Traktował to jako zadośćuczynienie za grzechy.
3. 35 lat
25 4 25