Najwyższe roczne sumy opadów atmosferycznych notowane są w strefie okołorównikowy w górach oraz miejscach występowania monsunów. Podkreśl zaestaw zawierających nazwy krain i regionów geograficznych leżących na takich właśnie obszarach

a)Wyspy Kanaryjskie, Japonia, zachodnie stoki Wielkich gór Wododziałowych.
b) Nizina Amazonki, Kotlina Konga, połuydniowe stoki Himalajów.\
c) Nowa Zelandia, Borneo, Grenlandia
d) Południowe Andy, Wyżyna Mongolska, południowe stoki Himalajów

2

Odpowiedzi

2009-12-18T10:21:18+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T11:02:14+01:00
Najwyższe roczne sumy opadów atmosferycznych notowane są w strefie okołorównikowy w górach oraz miejscach występowania monsunów. Podkreśl zestaw zawierających nazwy krain i regionów geograficznych leżących na takich właśnie obszarach

b) Nizina Amazonki, Kotlina Konga, południowe stoki Himalajów.
303 2 303