Odpowiedzi

2009-12-18T10:05:52+01:00
*-mnozenie
a-przyspieszenie
v-predkosc
s-droga
t-czas=5s
a=4m/s2

a= v:t
v=a *t

v=4m/s2 * 5s
v=20m/s

v=s:t
s=v*t
s=20m/s * 5s
s=100m
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T10:07:10+01:00
Dane:
V1=0 m/s
t=5 s
a= 4 m/s2

Szukane:
s=?
V2=?

V2=a*t=4*5=20 m/s => Wzór na prędkość końcową w ruchu jednostajnie przyspieszonym

s=(at2)/2=(4*5do kwadratu)/2= 50m => Wzór nadrogę w ruchu jednostajnie przyspieszonym
2009-12-18T10:09:29+01:00
V=a*t
V=4m/s2*5s
V=20m/s
s=(at2)/2
s=(4m/s2*25s2)/2
s=100m