Odpowiedzi

2009-12-18T10:15:16+01:00
Zapisz wzór funkcji
f(x)=|5x-10|+3 bez symbolu wartości bezwzględnej. Warunki dla x zapisz w postaci przedziałów


f(x)=|5x-10|+3 = { 5x-10+3 dla 5x-10> rowne0
-5x+10+3 dla 5x-10<0,


f(x)= { 5x-7 dla x > rowne 2
-5x+13 dla x<2

czyli w pierwszym rownaniu x nalezy <2;nieskonczonosci)
w drugim rownaniu x nalezy ( - nieskonczonosc;2)




1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T10:19:29+01:00
F(x)=5x-10+3=5x-7 dla x należy <2; +nieskończoności)
f(x)=10-5x+3=-5x+13 dla x należy do ( -nieskończoność; 2)