Odpowiedzi

2009-09-13T15:07:50+02:00
"Sprawa dla reportera"
"Reportaż w TV PULS"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T15:17:31+02:00
Hmmm... reportaż opisuje ludzi i zdarzenia, które reporter zna z bezpośredniej obserwacji, jest niemal detektywem, badaczem docierającym do istoty sprawy... więc może "Interwencja"? "Sprawa dla reportera"? Ewentualnie "Magazyn Kryminalny 997"? Na pewno w BBC też jest coś w ten deseń, ale nie wiem czy anglojęzyczne też Cię interesują ;)