Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T11:34:49+01:00
X^2-1<0
(x+1)(x-1)<0

te dwie liczby (x+1 oraz x-1) muszą dać wynik ujemny. jakie dwie liczby dają wynik ujemny?kiedy jedna z nich jest ujemna, a druga dodatnia. dla pierwszej liczby żeby była dodatnia x musi być większy od - 1. żeby druga była ujemna x musi być większy od 0 i mniejszy od 1.
jeśli pierwsza ma być ujemna, x musi być mniejszy od -1 ale wtedy druga też będzie ujemna i wynik będzie dodatni.
rozwiązanie jest więc:
x>0
x<1
2 5 2
2009-12-18T11:35:29+01:00
2009-12-18T14:53:42+01:00