Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T12:34:24+01:00
Indywidualny-to będzie że każdy czyta Biblie sam i stara się ją zrozumieć na swój sposób
wspólnotowy-czyta się biblie z innymi osobami m.in rodziną,przyjaciółmi.Możemy przy tym tłumaczyć sobie nawzajem o co w danej treści chodzi
liturgiczny-(coś takiego nam ksiądz mówił)czytanie w kościele przez np.księdza pisma Św.
1 5 1
2009-12-18T15:29:06+01:00
Indwidualny-to taki jak czytamy sami w ciszy i spokoju.
wspulnotowy-to taki jak czytamy w grupie np.na lekcji z klasą.
liturgiczny-to taki jak na mszy ksiądz czyta w kosciele.
1 1 1
2009-12-18T17:20:11+01:00
Indywidualny-każdy wybiera formę , jaka mu odpowiada a więc
czyta po kolei , czyta fragmenty z całej Biblii na temat który go interesuje, czyta i głęboko rozważa , czyli medytuje i modli się
wspólnotowy-jest to czytanie w jakiejś grupie np.w klasie w szkole
liturgiczny-z tym sposobem czytania spotykamy się na Mszy Św.
1 1 1