1.Ciało porusza sie z predkoscia 12m/s.Oblicz czas po którym przebedzie droge 288m.
2. Ciało porusza sie ruchem jednostajnym tak, ze w kazdych 2 sekundach ruchu przebywa droge 18m. Jaka jest predkosc tego ciala?
3. Cialo porusza sie ruchem jednostajnie opóźnionym z przyspieszeniem 2m/s Jego predkosc poczatkowa wynoisila2m/s. Oblicz czas po ktorym cialo zatrzyma sie i droge hamowania

2

Odpowiedzi

2009-12-18T12:48:23+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T13:14:43+01:00
3)
a=2m/s^2
V=2m/s

t=?
S=?

a=V/t
t=V/a [s]
t=2/2
t=1s

S=(a*t^2)/2
S=(2*1)/2
S=1m
1 5 1