Odpowiedzi

2009-12-18T13:14:53+01:00
2m/s*4s=8m/4s

ODP: Cialo w ciagu 4 sekund przebedzie 8 metrów.


Pomoglem? Dan naj. odpowiedz ;)
2009-12-18T13:17:24+01:00
S =(a∙t^2)/2
S=2m/s^2*(4s)^2/2
S=2m/s^2*8s^2/2
S=8m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T15:03:21+01:00
Obl. drogę po 4 sekundzie
a = 2 m/s^2
t = 4s ; t^2 = 16 s^2
s = a *t^2/2

s1 = 2 m/s^2 * 16 s^2 /2
s1 = 16 m

obl drogę po 3 sekundzie
t = 3 s ; t^2 = 9 s^2

s = a *t^2/2
s2 = 2 m/s^2 * 9 s^2/2 = 9 m

obl. drogę w czwartej sekundzie
s = s1 - s2
s = 7m
w czwartej sekundzie ciało pokonało 7 m