Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T15:10:44+01:00
Paprocie są

*organowcami, bo:
-mają liście,
-mają korzenie,
-mają łodygę(kłącze),

*bylinami, bo:
-są roslinami wieloletnimi,
3 3 3
2009-12-18T18:28:46+01:00
Paprocie to organowce bo mają ciało zróżnicowane na korzeń ,łodygę ,liśc,a zróżnicowaniu zewnętrznemu odpowiada zróżnicowanie wewnętrzne.To byliny bo mają podziemną łodygę,kłącze w postaci którego zimują są więc wieloletnie.
1 5 1