Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T13:30:42+01:00
Nie działają symbole matematyczne-przepisuj uważnie
=4(1+1/4)+9=4 razy 1,25+9=5+9=14
14=70%
x=100%
x=100 razy 14:70
x= 20
odp.szukana liczba to 20
pozdrawiam
7 2 7
2009-12-18T13:34:49+01:00
4razy(1+2do[-1]) +1/3do[-2]=4(1+1/2do[2])+3do[2]=
=4(4/4+1/4)+9=4razy5/4 +9=20/4+9=5+9=14

70%--------14
100%--------x

x=(100%razy14)przez70%

x=1400%przez70%

x=20

2 5 2