Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T13:32:26+01:00
W każdej komórce miękiszu palisadowego jest mnóstwo chloroplastów (komórki przeprowadzają fotosyntezę, ponieważ od strony górnej pada najwięcej światła).
2009-12-18T13:34:16+01:00
Występuje w liściach.W każdej jego komórce jest mnóstwo chloroplastów-bez nich fotosynteza jest niemożliwa
2009-12-18T13:33:33+01:00
W każdej komórce jest mnóstwo chloroplastów (komórki przeprowadzają fotosyntezę, ponieważ od strony górnej pada najwięcej światła)